A men hej igen.





Hejsan nu är man tillbaka igen. Jag har varit frånvarande igen och det är för att ja..g...hmm. Måste bara komma på en ursäkt. Ge mig 5 så har jag något.  1  2   4  3   5. Jo det var så att jag här om dagen var ute och åkte bil mitt i snöstormen. Skit bil som jag har utan att nämna något märke så är det en renå.  JO tillbaka till storyn. det snöade en massa och  isbjörnarna kom fram ur deras små hus/iglos eller vad fan det är dom bor i, och som ni vet gillar björnar blå bär och det skulle man kunna säga att min bil ser ut som om man har lite överseende med formen. Och björnana var hungriga tror jag eller om de var kåta, dom åt iallafall upp bilen och satte på mig. Gå 14 mil med spräckt skita i närmare 20 grader minus är ingen höjdare. Men nu när jag blivit varm och rectum läkt så kan m an säga att jag återhämtat mig..... Tillbaka till det riktiga bloggandet nu...

Hejsan hoppsan nu är jag hära.

Man kan säga att bussbolagen är som en oralsex  utövand evarelse och trafiken är ansiktet. Ursäkta ordvalet. När bussarna  går som vanligt så sväljer det en massa mäniskor och det blir nästan tomt i trafiken. Men när folk som i vanliga fall åker buss tar sin bil så blir det kladdigt och stökigt i trafiken. Alltså  om man sväljer så blir det oftast inte så kladdigt och stökigt i ansiktet men om oralsex utövaren inte sväljer utan spottarut sädesvätskan blir det stökigt och kladdigt.... 



                                      Puss


Dagen citat: vad händer med en hund som ätit upp en plastpåse, han skiterpåse... HAHAHAHA.(nån radio reklam)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0