Allt om inget inget om allt....


Tjenare alla stekare ute i dator rymden...

Håller på och repar lite med syrran, vi ska spela på en släktings begravning om ett par veckor.
NU sitter jag framför laptop1 samtidigt som jag tittar på Family guy. Då det plötsligt slog att de stolpskott som ligger bakom den serien måste ha riktigt skev syn på det mesta. Dom skämtar exakt om allting vilket jag verkligen uppskattar..... Nog om den skiten. Nu måste jag komma på något eller någon att klanka ned på eller helt enkelt bara klaga lite på, men har inte direkt något på tungan men förhoppningsvis  kommer det ut ur fingrana iallafall. Fuck alla Jävla radio reklamer.. HAHA där satt den. Har ni tänkt på alla skit usla jävla runk reklamer på radion?  Det har iallafall jag gjort. Det går samma jävla reklamer i åratal då undrar man ju om respektive firmor/företag tjänar något på reklamerna. Det jag menar är att man blir ju mera förbannad på dessa jävla nötter som tjatar ut sina jävla reklamer, det blir ju bara irreiterande.. Ta tillbaka de roliga reklamerna, som den med den lilla flickan som slog ihjälen geting  på motorhuven med hammaren för den är så jävla skön....


dagens citat. Då kan ju du ta din gamla cigarett och cykla till bahamas.(Kenta gustavsson.Dom kallar oss MODS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0