Är jag efter eller?

Idag när jag var ute och vandrade längst de snöiga vägarna kring godset, så kom jag fram till att dagens mode bland rnb och hiphop stjärnor är ganska så underligt. Jag menar äppelknyckarbyxor större in Helans och skjorta i storleken alldeles för stor med en damstrumpa på huvudet under kepsen eller gärna en hatt. Är det snyggt med stora kläder och så mycket halsband och en pimpad tandställning. vem skulle vilja hångla med centralstationen i för stora kläder? Det kanske uppfyller någon slags funktion om man  har fått punktering och måste spendera natten i skogen. Det är alltid skönt med ett kropps varmt tält och den mysiga belysningen som  reflekteras utav all metall i dennas käft från månens  milda ljus.

dagens citat: Mike myers this is Friday the 19th(Marshall matters)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0