Skandal...

Jag och 7 andra kolegor satt i dag och åt lunch på en china buffé vid Östermalms torg, då det plötsligt kom in en sjukt överviktig man i övresrta övre medelålder. Han slog sig ner bredvid mig utan att fråga om det var en ledig plats vilket jag tycker att man bör göra eftersom att det tillhör mänskligt hyffs. Han gick och hämtade en över full tallrik med mat. Sen började han helt plötsligt att andas väldigt tungt och slemmigt samt börja smacka som attan och svalde klunkarna med lättöl väldigt tungt. Ja jag vart väldigt irriterad men vad ska man säga. Hööru din jävla gris sluta muncha och drick som mäniskor eller  stick  till en ladugård för i helvette..  Nej det är inte särskilt vänligt att bemöta en helt för mig främmande man. Men det som störde mig nästan mest var det att en man som väger lätt över etthundrafemtio kilo går och tar bara fritterade saker = Det som är det mest onyttiga man kan hitta på en kina resturang. Jag menar man kan inte må särkilt bra i längden ut av den kraftiga övervikten den mannen hade.       

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0