J. som i Johan. B. B som i Brandt

Jag ringder nyss min Inte allt för smart vän J.B, och talade med honom tills han var tvungen att laga mat. här e ett litet smakprov på vårt mycket lovande och givande samtal.


J-Jag orkar inte snacka jag försöker laga mat.

K-Jasså försöka går ju.

J-Ursäkta

K-Vadå har du släppt dig?

J-Du är så jävla dum i Huvudet Kasper jag vill inte prata med dig längre 


                                            KLICK........
Klick sa det och allt jag hörde var den mycket omtalade tystnaden. Den var skrämmande för en stund men det släppte rätt så fort när jag helt plötsligt hörde ett annat klick ljud. Det var min tjej som skrämde livet ur mig när hon damp öppnade dörren.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0