Lifestyle of the rich and the famous.

Alla mina vänner tycker att jag är rå och känslokall när jag skämtar om en man vid namn Josef Fritzl. Jag kan inte förstå det efter som att jag skämtar om nått som  Fritzl  har gjort, då borde ju inte jag få skit utan den som ska ha skit är ju Fritzl. Fritzl skulle ju aldrig blivit så pass omtalad som han är om han inte haft en familj med sin familj i källaren. Hur tror ni han fått råd med all ombyggnad i huset han lär ju knappast fått barnbidrag för alla ungar och barnbarn eller barn eller vad fan man ska kalla det.. Och roligast av allt är att ingen hade en aning om alla mäniskor i källaren, någon måste ju ha anat något. Jag skulle iaf bli misstänksam om min polare bara va hemma hela tiden och snickrade utan resultat. för han hade ju kompisar och var omtyckt av sina kamrater.




Dagens citat. Fritzl är ingen man är utan något man gör. (Aron Flam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0