Nu vankas det smörj....

DAG 1.   

inget hände sen var dagen slut, men jag har ändå lite att tala om.
Jag såg ett program om bävrar på tv. Jag Gillar bävrar BY THE WAY.
Bävern är en mycket lustig liten krabat. Vet ni att dem är mycket nära släkt med ekorren.
Varje gång en okänd eller bekant får reda på att jag gillar bävrar så får jag alltid höra att dem är ju skit dumma djur dom dödar sig själva när de fäller träd. KLART SOM FAN. skulle inte du det om du var tvungen att bo i geggan och ha samlag med en skititg hårig liten gnagare?
De skulle iallafall min kompis JB inte göra, För han är tacksam för så lite.... HAHA så kan det gå om man släpper lös mig på en blogg;)....


Kommentarer
Postat av: Chrissie :)

hihi :)

2010-01-14 @ 23:27:31
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0