O.C..

Tja jag har mått lite konstigt sen jag var på lassarettet därför har jag inte skrivit så mycket men nu börjar det bli lite bättre så nu kommer det mera.....

Just nu sitter jag faktist och kollar  igen den makalöst bra serien O.C, ligger på avsnitt 15 på säsong 3 så snart dör ju marissa cooper. Har ni inte sätt serien så vad i helvette har stoppat er......

och i går satt jag och min tatuerare och skissade klart min rygg tattoo som jag ska göra på tisdag.
På kvällen kom J.B och Hnas tjej hem till mig så spelade vi lite playstation 3 och snackade skit och stekte.


ModernWarfare2 var spelet som vi spelade. Det bästa och mest realistiska Krig spelet som gjorts "By the way"

Kolla bara Hur bra grafiken är helt sjukt bra. TACK INFANITY WARD SOM GJORT SPELET.


                                                    Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Chrissie :)

Min pojkvän är geek. :P <3

2010-01-23 @ 13:40:19
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: JB? ;)

Tack för att du uppskattar mitt sällskap gubben :)

2010-01-24 @ 13:12:04
URL: http://www.bronka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0