Pojkarna

Tjänare alla i cyberspace.  Nu sitter jag i mitt crib med min granne StekAnde och Marty Von Grevé.
Vi sitter och talar strunt och spelar tv spel.

Jag har svårt att komma på nått att skriva om så "LETS GO WITH THE FLOW".

Butiksägare misstänks för mordförsök när han skjutit en snubbe som försökt att råna butiken.

Mordförsök vilken soppa som missade, huvudet är ju inte så svårt att träffa på nära håll, man har ju spelat dator spel...        ...SKÄMTÅSIDO..

På tal om dator spel så anser jag att alla som säger att man blir påverkad av spelen har fel.
Jag satt och spelad ett pang pang spel som heter Postal2 Hos min Barndoms kamrat Pungmar.
När jag kom hem berättade jag för min tjej att man kunde gå på zoo och skjuta alla djuren på det dära spelet.
-Vad har ni gjort då kasper?
-Vi har spelat dator spel, det var skit coolt man kunde skjuta alla djur på ett zoo.
-Fy fan vilka jävla djurplågare ni är, du kan ju inte skjuta djur....
Förstår ni vad fan jag menar, alla som tycker det är djur plågeri kan dra dit pepparn inte växer.
DET ÄR BARA ETT SPEL..... Det var juh inte direkt så att jag äns hade en tanke på att gå hem och döda min katt och mina skolkamrater efter att spelat ett av världens mest brutala spel..    PEACE OUT..
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0