Scary stuff

Tjenare alla Kasper diggare.
Idag gick jag till läkaren med mitt öga som inte funkade som det ska. Först kollade dom min puls och sånt skit. Jag frågade om de behövde ta blod prov, mycket riktigt, jag som hatar nålar mest av allt ok utom dryga sture killar.. Sköterskan stack mig i armen och sa det var ju inte så farligt, nej det var det inte sa jag. Jag som struntat att skjuta i mig heroin för att jag är rädd för sprutor men nu är ju dörrarna öppna och det är akut personalens fel;) hehe. Det visade sig att jag tydligen haft en slags propp bakom ögat "läskigt" min pupill på högra ögat är lika stor som det som ska vara blått, ser rätt schteek ut men den går för hoppnings vis ned till sin normala storlek...


Kommentarer
Postat av: Chrissie :)

Jag älskar dej <3 :)

2010-01-21 @ 19:01:37
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0