Snart är det måndag igen.

Nu jävlar.   Grannen sitter och tittar på premier league och väsnas som ett riktigt grott mongo, men det gör inget ska snart springa in oxå... 
Går på blod fortunnande och skit så man kan inte dricka och jag känner mig inte tillräckligt kry för att börja träna så snart blir man väl fet som en japansk idrottsman (Sumo). Igår var jag på muskö hos en polare och grillade och var nyckter. Jag förstår inte hur fan man kan vilja bo på den dära jävla skit ön, det är lixom typ hundra mil dit.
Så när jag kommer ner i tunnel jäveln så blinkade soppa lampan till. happ så var man nere på reserven och fyrtio minuter till hem ort, men grym som jag är så klarade jag mig hem jag fick ligga på strax under 2 tusen varv och    3 - 4,5 L/100mil. Nog om bilar Resultatet på gök omröstningen a det kan ni ju fan gissa haha. Vinnaren är











Kissie som fick a typ alla röster.  

Vill bara tacka familjen Johansson för en jävligt trevlig kväll.   

Puss och smek kaspihoe e stek

Kommentarer
Postat av: Mack !

youre welcome anytime ;D

2010-02-01 @ 03:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0