Snart dax

Imorgon får jag min nya bloggar telefon så då blir det allvar, också ska jag dra igång en jävla video blogg så att alla jävlar slutar tjata.


jag är så trött på alla jävla dinosaurier till fosiler som är ute med sina äckliga jävla dvärg pudlar jävlar som skitar ner mina gator. Jag börjar tro att om dom inte var såna smördegar så skulle dom polera skiten som deras sönder avlade hund jävlar släpper efter sig. Det skulle ju iallafall bli riktigt fint i deras bruna tv möbler med ett gäng polerade bajs pudel skitar som prydnader.

Jag var bara tvungen att få detta ur mig. Så om du har en ful  äcklig pudel hemma så ta gärna åt dig/er. Puss och hej förgetmigej.   Alles våran Kasper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0