shooooohooooo


                                                      
Tjenare tjenare.;)   

Jag måste faktiskt få ursäkta mig om min nya blogg frånvaro. Jag har blivit lite utav en dagdrivare/skolkare. Som alla vet så måste vi stekare bara glida runt på dagarna och spendera pappas pengar, men i detta fall så är inte läget sådant utan jag måste tjäna mina gurras helt ensam så är fallet om man är far till Sigfrid Ellroy OptimusPrime Kasper. Han är en busig liten unge på dryga 24 veckor. Fråga mig inte änns varför texten vart fel jag har egentligen inte ens jätte lite tid över att göra detta just nu. Men alla fans som stöttar och saknar blogg jäveln måste ju tillfredställas så nu kommer en ngt över driver sex novel helt ocensurerad bara för er;).

den blir skriven i jag form så mamma och pappa detta handlar inte om eran son. utan om er dotter..... så okej e ni med för nu börjar jag....
 snart vänta;)     så nu.

Det var en gång en dag i aa  skit i det... för ungefär 3 månader sen kanske. Som jag eller a inga namn men min syster då fast detta är juh skrivet i jag form så allt blir lite fel men nu fortsätter vi..
Jag hade varit på safari på knivsöder för att klippa solnedgången men min hyffsat godlooking dude (Vi kallar honom Pata)Pata. allt var fint och solskenet sken i en herrans massa färger. Jag yttrade mig om att det var vackert, varpå Pata slänger ur sig, men duvan det som ser så fint ut är bara massa föroreningar som gör att solen på ngt konstigt vis reflekterar i olika nyanser.
jag kunde knappt tro mina öron och sen gick vi hem och bedrev otukt med varandra och vips så var jag gravid med min brors syster dotter. //////slut\\\\\\\ //Stolt blivande morbror. Uncle schteek;)



Dagen gåta: Vad får man om man korsar en skönhet med ett geni???? va va va svara då säger ni!
Varpå jag svarar: Castor fiber vad det är får ni använda google eller annan valfri sökmotor. comentera svaren så ska vinnaren få ett pris;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0