A man apart.



Nu börjar snart en riktigt fet film på 6:an. Nu sitter jag hära och lyssnar på Jose Gonzalez och försöker hitta inspiration. Polarn Tycker att jag ska skriva om bögar, men kommer inte på något bra. Skulle jag skriva om bögar skulle folk få fel uppfattning om mig. Handen på hjärtat så har jag faktiskt inget emot homo personer eller några personer jag hatar alla. Nog om det. Snart börjar som sagt A man apart med Vin Diesel i huvudrollen, och timothy Ollyphant som ena birollen. Timothy by the way är fläsk bra, riktigt rolig och helt underbar skådis vem passar bättre än honom som rollen Hollywood Jack;) . Nja ingen om ni frågar mig......

Jag önskade att jag var en snigel då gör det inget om man är så slämmig som min kompis som runkade på en mugg på ett bygge när chefen klampar in och ser att det e upptaget. ;) Tack för mig Kyss en gej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0