Ack sommar..

                
Sommaren är hära med glädje och sorg, vare sig ni vill eller ej. Träden blir gröna och fåglarna knullar på min balkong, eller vadfan dom har försig. tjejjorna klär av sig och jag kollar på. Med andra ord som det ska vara. Och när det e fint väder e det kul att åka båt. När man åker båt kan det vara bra att ha med sig saker. Vadfan för saker, tänker ni då. Jo det ska jag tala om för er. byggmaterial och andra förnödigheter. Men ta inte genvägen förbi israel, för då e ni rökta. Bildligt talat. Om ni nu får för er att ta en liten repa till gazaremsan så skippa det då.. Trust me jag Sket i det och se på mig. Icke fängslad i israel. peace.   ..y,



Dagen gåta: vad e det för likhet mellan Jonas Gardell och en israel.(med glimten i ögat.)



Dagen svar: Jo båda vill ha Mark i GazaRemsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0