Nu så.



                
PissBosse och BajsBenke hängde som vanligt på plattan och rökte brass och sjöng på en gammal schlager dänga typ ^Fångad av en stormvind^ tror jag det va. Men när rökat tog slut så slutade musiken och allt vart trist. Ända tills BajsBenkes kusse TjackRunar oh hans lojala följeslagare schäferhunden Spendrups dök upp med lite Eter som dom tre vännerna delade med hunden. Efter ungefära 15 minuter trädde reptilerna fram tillsammans med nojjorna. Det var riktigt coolt att se en hund som tror att han är någon form utav reptil och att alla vill göra honom illa.  Nog om sånt crack nej eller crap menade jag hehe;) Jag har varit frånvarande på grund av att jag hållit på med pshykisk rehab det vill säga tv spelande. nog för i kväll herpest till dej .


DELA INGA KANYLER MED GRABBARNA OCH HUNDEN (från ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0