Sommar....

                                             


Jag längtar till sommaren men det är jag nog inte ensam om. Känslan jag har i min kropp lyder, att jag verkligen inte vill veta vad det är som dunkar och knarrar i mitt crib. Ja jag är lite hispig, jag har nämligen sätt paranormal activity för typ 3:e gången den gör ju att man börjar lyssna mycket mera när man ska sova. Nog om det tillbaka till sommaren. Jag är så ivrig att få sommar nu så jag sticker till thailand om typ 2 veckor. Tänk er själva att få undvika minusgraderna och att bara få gå i shorts utan tröja med gucci glajjorna på och en aplletini i handen. Schtekigre kan du faktiskt inte bli. Ok nu skja jag försöka hitta på en liten historia, eller hitta på och hitta på snarare tänka tillbaks på något som hänt mig på riktigt. Ja juste den gången jag tträffade en grävling med en golf boll. Jo det gick till så hära. Jag och några stekar vänner utav den adliga sorten var och golfade utan för sthlm. Vi hade gått 4 hål då vinden grabbade tag i min boll och ofrivilligt fördes den in i skogen, Och jag hörde ett dovt AJ FÖR I H-VETTE. Jag hade träffat en grävling i magen medans han låg och njöt av solskenet i glantan. Han vart riktigt Förbaskad och en aningens rädd tror jag. Han ville ha en ursäkt men fick ett flertal. Sen slutade det med att han bjöd mig in i sitt, ja faktiskt ganska rymliga gryt på en kopp varmt kaffe och en vaniljbulle, eller snarare tre bullar och 5 koppar varmt kaffe. Det är dagens sanning ;)




Dagens citat: I want to show you the roof, its upstairs.(cora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0