Vilken kille.



Idag promenerade jag runt i världen, och kom till en tunnelbanestation. När jag glider runt med channel glajjorna på näsan och fred perry skorna släpandes i backen får jag plötsligt syn på en riktigt tankad lirare som försöker cyckla upp för en rulltrappa utan vidare resultat. Så kul som det såg ut så pissade jag nästan på mig av skratt och var tvungen att införskaffa ett par nya chinos. Men det bästa av allt är att det faktist finns på film. http://www.youtube.com/watch?v=qy21h73F2WM . spana på denna och allt annat sjukt liraren håller på med ;)  nej jag känner inte honom eller gör inte reklam för detta jag namnger inga användare på tuben men om det ska vara någon så säger jag 1978ROBBAN det e grejjor asså fast det kan ju inte jag veta för jag gör inte reklam om tokar på nätet..... tack för jag e ensam med en gej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0