Fy Faan.

Årets äcklig jävla mode suger fan ankballe. I dag när jag vandrade förbi östermalmstorg på allas vårat eller inte allas men det finastes östermalm, så slog det mig att det alltid är nått som är fel med de snygga brudarna som man brukar se. Först kom jag inte på felet men snart slog det mig. De flesta av brudarna har på sig säckiga byxor, men inte nog med det. Byx jävlarna går för i helvette över midjan. Skit fult med en lagomt fräsch tjej med byxor som främhäver en kameltå och en rumpa som framstår som ett  halv skabbigt ner skitet pojk arsle.           FY FAAN ASSÅ SKÄRP ER NU TJEJER. Vart tog de tighta jeansen vägen.. Killar gillar rumpor och inte ner skitna pojkrövar.




Dagens citat: Dra åt helvette.  (Sebastian Kasper 24/12 2006)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0