Com igen!

Far åt Hellvette.    Kan någon Hjälpa mig att döda dator rösts kärring i växeln på comhem hon fattar inte vad jag säger. jag vill ha hjälp men pallar inte för en sekund att snacka med den impotenta tanten som tror sig kunna underlätta för verkligt folk. För det första så förstår jag inte varför man väljer att ha en dator som inte hör vad man säger för att få hjälp men om man skriker som fan åt henne så blir hon helt förvirrad. Varför fick SL så mkt skit för sin datorstyrda reseplanerare? INTE OK..........
fixa ett ondemand paket nu anton på comhem som hjälpte mig med nätverket när jag skulle spela ps3.... Han var så Jävla bra, han visste vadfan han gjorde. Ring mig anton på nr. 073.... nä bah skämta  leta upp mig i eran bas.
60149949.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0